Yazar Unknown | 33 yorum yapıldı

Themposter 2.0 Mucizelerle Dolu Geldi


Themaposter 'ın merakla beklenen 2.0 sürümü sonunda geldi. Ve bundan böyle Themaposter artık daha da güçlü.

Bir çok bölümü tekrar kodlanarak performans ve daha iyi kullanıcı deneyimi elde edildi.

Yeni forum tipleri eklendi. Captcha sistemi değiştirildi. vs. vs.

Themaposter eski kullanıcıları yeni lisanslarını almaları için ise ; http://poster.freddy.lt/update_version.php  sayfasındaki formu bir kez doldurması yeterlidir.

Yeni themaposter hayırlı olsun...

33 yorum:

  1. iyide eskisinde olan bütün bilgiler forumlar kullanıcı adları vs yeniye geçmiyor ne olcak şimdi herşeye sıfırdanmı başlıcaz tek tek yenidenmi kayıt edicez yeniye

    YanıtlaSil
  2. Dostum bunun güncelleme anlatimi yapicak misin resimli veya video, güncellemede sorun oluyor sanirim benimde korkum arkadasin dedigi ya öyleyse yandik

    YanıtlaSil
  3. Şu anda gözüken yeniden forumları yüklemek...dönüştürücüleri çalışmıyor. enes arkadaşın bir kabahati yok. yeniden tüm formu yükleyeceksiniz. bir de 5 dolar davası var. herhalde bu 5 doları verirseniz olacak diye tahmin ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. hani güncelleme bedavaydı kolayca olacakdı herseferinde para verilmeyecekti yalanmıydı onlar satana kadarmıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncellemeye ücret verdiniz mi acaba? Tabiki hayır. Sadece program da olan 200 kusur hazır yabancı forumlar ücretli oldu. Bu programın ücretli olduğu anlamına gelmiyor olsa gerek..

      Sil
  5. Ben de sizden programı almıştım da bende bir sorun var hala eski sürümü kullanıyorum da hiçbir siteye bağlanamıyorum hep hata veriyor uygulama bulanamadı diye nete falan hiç bağlanmıyor bütün sitelerde aynı nasıl çözerim bu sorunu bir yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  6. neden sorulara cevap vermiyorsunuz ne olacak bu eskisindeki forumlar nasıl alınacak yenisine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da bahsettiğim gibi olacak.
      Verdiğim linkteki formu doldurup 3 gün içinde yeni lisansınızın gelmesini bekleyin. Yeni programı indirip yeni lisans ile aktif edin. Ve kullanmaya başlayabilirsiniz.

      Sil
  7. programı kullanmakdan bahsetmiyoruz biz biz eskisindeki forumları yenisine nasıl alacağımızı soruyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programı indirdiğiniz sayfada bir program linki olacak. Onu indirip eski program dosyalarını yenisi ile uyumlu hale getirmeniz gerekiyor.

      Sil
    2. ben bulamadım, link verirmisin?

      Sil
  8. merhabalar

    arkadasım guncellemeyi nasıl yapmamız gerektiğini gösteren videoyu yüklermisin güncelleme linkindeki video yabancı dilde ve cok hızlı işlem yapılıyo hata yapmıyalım senden bu konuda video bekliyorum kolay gelsin

    YanıtlaSil
  9. bence ezberden konuşuyorsunuz yukarıda bir arkadaşda linkdeki dönüştürücünün çalışmadığını söylemiş şimdi bende denedim çalışmıyor siz hala Programı indirdiğiniz sayfada bir program linki olacak. Onu indirip eski program dosyalarını yenisi ile uyumlu hale getirmeniz gerekiyor. diyorsunuz acaba kendiniz denedinizmi çok merak ediyorum eğer oluyorsa biz beceremiyorsak neden hala video yok varsada ben göremiyorum linkverin bakalım da halledelim artık şu olayı

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar aldanmayın sitedeki videolar eski sürüm satışta olan yeni sürümdür arada dünyanın farkı vardır,ücret ödendi link geldi yardım istedim sitedeki videoları izleyin dendi ama sitedekiler eski sürüme aitdir.ayrıca eski posteri kullanan arkadasım pc me baglanarak yeni sürümü göstermeye calıstı ama olmadı arada fark var dedi.mail üzerinden yazmıstım yardımcı olurmsunuz diye bana gelen cevab sitemizdeki videoları izleyin şimdikiyle alakası yok koy yeni sürümün videolarını nasıl kullandıldıgını alanda sıkıntı cekmesin sizde.ha derseniz neden böyle yazıyorsunuz ben kendi adıma hakkımı söledim neyse odur.gizli saklı tutamıyorum kimse kusura bakmasın ayrıca 150 forum hediyelide deil.bir tane bile kayıtlı olsa onu takip ederek yapıcakdım malesef o bile yok.

    Maildede yazdım ,ücret alması güzel ama destek sıfır ve ilgisiz.siz bu şekilde daha çok yorum alırsınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçkin bey sizinle birlikte ilk olumsuz geri bildirimimi aldım teşekkür ederim.

      İlk olarak bu program yüzlerce kişiye satılıyor ve bu sebeple de herkese tek tek anlatmamız olanaksız.Bu konuda hem fikir olmalıyız. Bu sebeple de programı video ile anlatıyoruz.

      Yeni sürüm ile ilgili evet video henüz yok. Fakat bu olmayacağı anlamına gelmiyor. Şu sıralar oldukça yoğun bir şekilde çalışıyorum ve bu sebeple de video hazırlayacak zaman bulamıyorum.

      Sizin bahsettiğiniz yakındığınız konu aslında oldukça benden uzak bir konu. Siteyi incelerseniz desteği görürsünüz.

      150 forum hediyesini almayan biri var mı bir sorun ilk önce. Yeni sürümden sonra işleri düzeltmek zaman alıyor. Bu sebeple aksaklıklar olabilir. Ayrıca ben hatırlamıyorum ki bir kişi gelip de 150 forum hediyemi neden vermedin? Böyle bir istek hiç olmadı çünkü.

      Gerçekten şu şekilde olur olmaz yorumlar insanın canını sıkıyor.
      Ben bu işe dün başlamadım.Biraz araştırırsanız göreceksiniz.

      Saygılarımla..

      Sil
  11. arkadaşım iyi güzelde linkdeki çevirici çalışmıyor eski poster dakileri yeniye uyumlu yapmıyor yani eski posterdeki forumları şablonları yeniye alamıyoruz sen neden bunu anlamıyorsun hala videoları izleyin yada linkdeki çeviriciyi indirin deyip duruyorsun bende bunu anlamıyorum

    YanıtlaSil
  12. neredeyse 1 ay olacak yukardaki mesaja hala cevap yok

    YanıtlaSil
  13. Mail attım 1 hafta oldu hala cevap gelecek

    YanıtlaSil
  14. bir aydan fazla oldu arkadaş buraya bir cevap yazmadı bakalım olumsuz bişeyler yazıncada gene böyle tepkisisz kalacakmı

    kesinlikle bu adama güvenip bu poster programını almayın herhangi bişey olduğunda destek sağlamıyor eski versiyonu aldığımızda güncellemeler çok kolay olacak şöyledir böyledir dedi fakat yeni güncelleme geldi eski posterde olan siteleri yenisine alamıyoruz yukarıyada yazdık çizdik fakat ilgi alaka yok

    YanıtlaSil
  15. Uzun bir süredir esaskazanc.com 'a dönüş yapamadığım doğrudur fakat sorulan sorular da cevaplanmıştır. Esaskazanc.com da verilmesi gereken tüm bilgiler siz daha sormadan verilmektedir.
    Yüzlerce satışı başarıyla müşteri memnuniyeti ile yapan biri olarak bu yorumu hak etmediğimi düşünüyorum.
    Hep aynı kişi aynı yorumları yapmış nedense..

    YanıtlaSil
  16. hocam almayı düşünüyorum lakin bir sorum olacak.forumlara yorum atarken imzamızda görünecek mi bu programla

    YanıtlaSil
  17. hocam sen hala daha cevap verildi diyorsun yahu sen denedinmi eski versiyondaki siteleri yeni versiyona atmayı önce onu söyle sen denemeden ezbere konuşuyorsun önce bidene bakalım dediğin programla eski versiyondan yeni versiyona forumlar geçiyormu eğer geçiyorsa çek bir videoya bizde görelim oluyormuymuş

    YanıtlaSil
  18. önceki versiyonda captcha çıkıyordu el ile yazıp geçiyordum şimdiki versiyonda captcha çıkmıyor yazayım ve captcha girilmedi diyor görünmüyorki yazayım görünmesi için ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  19. 2.0 ı ındırdım fakat eskı user klosorunu attıgımda key hatası verıyor nasıl duzeltebilirim

    YanıtlaSil
  20. kardeş alıcaz ama yorumlarda sorun var satana kadar galiba

    YanıtlaSil
  21. sana nasıl ulaşçaz herhangi bir adres bişey yok program almak istiyorum burayada uğramıyon anlaşılan nasıl olacak

    YanıtlaSil
  22. Merhaba,Güncelleme mevcut 2.06 cikti.Ve ben su an halen eski versiondayim cunku kayitli forumlar hepsi gidiyor guncelleyince allahtan yedegim vardi su an ugrasmaktayim eger yaparsam burdan bildiririm. diger kullanici arkadaslarda sormus yani her yeni surumde onceki o kadar calismalar bosami gidecek bu nasil guncelleme isi anlamadim herkesin sorunu bu aslinda
    saygilar.
    dj007

    YanıtlaSil
  23. Arkadaşlar bu programın satışını 2 yılı geçkindir yapıyorum. Yani çıktığı günden beri..
    Şimdiye kadar sorunsuz ,sıkıntısız işlemler gerçekleştirdim.Hala daha o şekilde sürmektedir. Hiçbir yazılım veya program firmasının vermediği desteği emaillerle, msn ile , video dersler ile , makaleler ile hatta abartarak TW ile bile yardım etmeye çalıştım.

    Her yardım ettiğim kişi işi görüldükten sonra dönüp geribildirimde bulunmadığından bunları kimse bilmez.
    Fakat en ufak bir aksaklıkta bunu dillendirmek herkes için kolay ve güzeldir.
    Yukarıda yazılan hiçbir yorumu silmeyeceğim buna da emin olabilirsiniz. Çünkü ben şeffaflıktan yanayım. Hep böyle oldum ve bu özelliğimden taviz vermeyeceğim.

    Yukarıda da belirttiğim gibi şu sıralar çok yoğunum. Kendi siteme dahi girecek vaktim olmuyor. Buradan bilip bilmeden konuşması kolay ve güzel.
    İnş. kısa süre sonra bu laflarınıza pişman olacağınız destek videoları ile geleceğim.
    Bunu sitem olarak algılamayın. Yine bu mesajım herkes için değildir.Onlar kendilerini biliyorlar.

    Bana eness-ylmz@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  24. iyi güzel diyorsunda millet parasını ödeyip aldığı şey için seni bekliyemezki senden almalarının sebebi yardım etmen yoksa herkes fredy den ilk elden alır herhangi bir yardım görmedikden sonra tamam eskiden yardım etmişsin falan ama mesajlara bakılırsa çok uzun zamandır yoksun ortada senden neden alsınki millet senden almasının bir sebebi olmalı

    ve bu şekil bekletmekle bence hanene eksi yazdırıyorsun

    yanlış anlaşılmasın kötüleme amaçlı yazmıyorum ortadaki soruna karşılık yazıyorum ortada bir sorun var yardım alamama gibi bunun düzeltilmesi için yazıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu noktaya birkez daha açıklık getirmek istiyorum.

      1. Benden almış olduğunuz program freddy 'nin programları göndermiş olduğu veritabanı kullanılarak yapılıyor. Benden almış olduğunuz da Havale ile , Sanalpazar da 12 ay taksitle ödeme imkanlarına sahip oluyorsunuz.
      Freddy den de elbette direk olarak gidip alabilirsiniz.Bunu bir malzeme konusu yapmak oldukça yakışıksız. Burada Freddy ile birlikte bir çalışmamız var sonuç olarak.

      2. Şu destek söylemlerinizi bu sayfada 2-3 kimse tarafından yapılıyor.Bu sıkıntının varlığını diğer yüzlerce kullanıcıya mal etmek yeterince yanlış olacaktır. Çünkü işlem son derece basit ve anlaşılır. Eski denilen videolar da mantık anlaşılması halinde yeni düzenlenmiş program da da aynı işlemler yapılıyor.

      Şuanda halen daha yapılan satışlar da herhangibir sıkıntı yaşayan olmadı.

      Kolay gelsin.

      Sil
  25. ben daha önce sordum ama gözden kaçmış galiba sorumu tekrarlıyorum çözülmesi umudu ile

    önceki versiyonda captcha çıkıyordu el ile yazıp geçiyordum şimdiki versiyonda captcha çıkmıyorki yazayım yazamadığım içinde captcha girilmedi diyor görünmüyorki yazayım görünmesi için ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
  26. Selam lisansı senden ilk alanlardan biriyim, dün lisansım 2 pcde kullanıyor gerekçesi ile yasaklandı. Programı kendime ait vds'den kullanıyorum, günlükte kendi bilgisayarımdan 5 10dk bloguma konu açmak için kullanıyorum fazlası değil, 2 yılı aşkın bir süredir herhangi bir sorun olmadı bu şekilde kullanmama rağmen.. Freddy ile iletişime geçtim yardımcı olmak yerine bana lisans satmaya çalışıyor. Sanırım ilk zamanlarda gerekli üyesi yoktu şimdi var yeniden lisans satma peşinde... Eklediğim resim herşeyi açıklıyor. Lütfen Freddy ile konuşun lisansımın yasağını kaldırın...

    http://i.imgur.com/oDOLhyF.png

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyoruz.Sorularınız en yakın zaman da cevaplanacaktır.
Lütfen yorum yazmadan önce Yorumlama biçimi: bölümünden Adı/Url kısmına Adınızı yazın.