Yazar Unknown | 244 yorum yapıldı

Thema Poster Forumlarda Otomatik Konu Açma Programı





Program Kullanımı: (Görüntü biraz bozuk en kısa sürede Hd olarak değiştirilecektir ve yeni dersler eklenecektir.)




Forum ekleme hızı:








Ödeme Metodları:
Havale;
Paypal;
Sanalpazar ile 12 taksit imkanı;


                        Sitemizin sağ alt bloğunda sadece ThemaPoster kategorisi yer alan bloktan Themaposter videolarını izleyebilirsiniz.



                                          >>>  ThemaPoster artık Türkçe  <<<


Mail adresim: eness-ylmz@hotmail.com


Sizleri çok çok iyi bir programla tanıştırmak istiyorum.Bu program özellikle upload ile uğraşanların kazancını en az %90 artıracağına inanıyorum.

Nedenlerine gelmeden önce bu programın ne işe yaradığından bahsedeyim.Size tanıtacağım bu programa entegre edeceğiniz her foruma bu program aracılığı ile tek tıklamayla konu açabileceksiniz.İsterseniz 100 isterseniz 1000 forum kaydedin farketmeyecek. Hemde saniyeler içinde...



Bu programı bir kez satın alıyorsunuz ve Ömür boyu güncelleme ücretsizdir.


Programın fiyatına gelecek olursak 30 dolar 'dır. 


Program %100 orjinal olarak direk mail adresinize gönderilecek. Bunun için iletişime geçebilirsiniz.
eness-ylmz@hotmail.com


Satın almak için tıklayın ve formu doldurup bize gönderin.



Bizden indirim kazanmak için  tek yapmanız gereken buraya tıklayarak Turbobit ref. üye olmanızdır.Böylece bizden %10 kazancaksınız.



Facebook Sayfamız açıldı. Gitmek için tıklayın.





YENİ ÖZELLİK : Captcha özelliği ile konu açamadığınız forum kalmasın.Engelleri aşıyoruz. 


Tanıtım videosu:







Programın Özellikleri:



    Başka.....
    * Türkçe dil desteği
    * Pm kontrol
    * Açılan konulara abone olma
    * Konulara açıklama ekleme
    * Konulara etiket ekleme
    * Süper hızlı post
    * Kullanımı kolay arayüz
    * 3 tip kategorizasyon
    * Açılan konulara yorum yapma (Başkasının açtığı konuya da yorum bırakabilirsiniz)
    * Zamanlama özelliği ile belirlediğiniz zaman aralıklarında konu açar(ÖR 5 dk bir)
    * Desteklenen forum ve cms sistemleri;


    Başka .....

    * Otomatik veya manuel captcha desteği
    * Karakter sorunu kesinlikle ve kesinlik yoktur.
    * Süper metin editörü ile konunuzu canlı hale getirirsiniz.
    * Önizleme özelliği
    * Belirlenen dizindeki txt halindeki konuları 20 sn bir kontrol eder ve konuyu açar.
    * Vps bağlayarak pc niz kapalıyken bile konu açarsınız.
    * Windows, Linux , MAc destekli
    * Otomatik forum türü ve charset değeri algılama
    * Kolaylaştırılmış Id girme paneli

      Duyuru:

      Program ilk 100 kişiye 30 dolara satılmaya başlanmıştır.Bundan önce ilk 100 kişiye 25 dolara satılmaktaydı. Elinizi çabuk tutun.  Bizim sitemizdeki  referans linkini kullanırsanız %10 indirimi size göndereceğim. 


      DİKKAT: Bu sayfada aşırı derece yorum olması nedeniyle yorumlarınızı göremeyebilirsiniz. Bunun nedeni yorum sıralamasının baştan sona doğru olmasıdır.  En alttaki En yeni Yorumlar linkine tıkladığınızda yorumunuzu görebilirsiniz. 
      Ben kısa sürede sorularınızı cevaplamaktayım.

      244 yorum:

      1. Programı sorunsuz aldım.Çok teşekkürler.Program süper.Sıfır hata.
        Destek de çok iyi.Teşekkürler.

        %10 indirimide hemen verdiğiniz için teşekkürler.

        YanıtlaSil
      2. Program çok iyimiş.Gerçekten de Multi poster programına 10 basar.

        YanıtlaSil
      3. Ferdi doğru söylüyorsun gerçekten muhteşem bir şeymiş bu. Ayrıca Enes sanada teşekkürler.Çok yardımcı oluyorsun.Esaskazanc sitende başarılar dilerim.

        YanıtlaSil
      4. Program çok iyi multi poster programına 10 değil 100 basar. Tüm forum sistemlerini destekliyor.Bir sorun old. zaman program yapımcısı ilgilenmesi de cabası.

        YanıtlaSil
      5. Arkadaşlar burdaki yorumlara bakarak programı aldım.Gerçektende çok iyiymiş.
        Bir düşünün ki 100 forum kayıt ettim.Her forumda 2 indirme olsa bile çok iyi. Vede indirmeler hiç olmadığından daha fazla bir şekilde arttı.Hatta hiç yokken arttı doğrusu.
        Teşekkürler esaskazanc;

        YanıtlaSil
      6. Program dehşet bir şey.Saniyede konu açıyor.Alalı 2 gün oldu indirme oranı daha şimdiden %50 arttı.

        Teşekkürler esaskazanc

        YanıtlaSil
      7. Türkçe şekilde gelmesini bekliyorum.:)

        YanıtlaSil
      8. inanamıyorum ya bu yazılara paypalım kısıtlandı havale mi ya da eft mi yapsam almak istiyorum ama bilemiyorum

        YanıtlaSil
      9. Faruk bey siz yazdıklarımı okumadınız herhalde.
        1. Paypal yurt dışına kredi kartıyla onaylı olmayan hesaplara ödeme izni artık vermiyor.

        2.Ben buna alternatif olarak sizin için program yapımcısının adresini verdim.
        freddyposter@gmail.com işte bu adrese ingilizce mail atarak sizde sorabilirsiniz.

        Programı alan arkadaşlara ben burada yorum yazmalarını rica ettim.Onlarda sağolsunlar kabul ettiler.

        Siz ödeme yaptığınız gibi mail adresinize lisans kodu ve program linki gelecek.Kesinlikle yanlış bir durum yoktur.

        İsterseniz msn ortamında beni ekleyin.
        eness-ylmz@hotmail.com

        YanıtlaSil
      10. gerçektende işe yarıyorsa bende almayı düşünüyorm

        YanıtlaSil
      11. Programı videolarla anlatmaya göstermeye çalışıyorum. Kullandığımız progragram farklı bir program değil. Programı aldıktan sonra bana hak vereceksiniz.

        Tavsiyem hazırladığım videolarda programın çalışma mantığını anlamanız.

        YanıtlaSil
      12. enes bey hacker_219@windowslive.com beni eklerseniz program hakkında görüşmek istiyorum..

        YanıtlaSil
      13. Tamam onaylanmıştır.Beni akşam saatlerinde online bulabilirsiniz.

        YanıtlaSil
      14. Bu program gerçekten dediğiniz kadar süper olabilir ama burdan bakınca arayüzü zor gibi duruyor korkutuyor
        Bende multi poster de 400 forum ekli o kadar forumu bu programa kaç haftada geçiririm artık allah bilir bide hepsi vbulletin daha diğerleride var artık,
        Türkçe seslendirmeli hatasız bi programın kavramını anlatan hd video olsa süper olcak
        birde şu smf vbulletin mybb aslında hepsinin nerdeyse eklenişi aynıdırda bilmiyorum artık forum eklemede farklılık varsa onlarıda gösterin videoda herşeyi gösterin lütfen

        YanıtlaSil
      15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

        YanıtlaSil
      16. Bugun yarın yeni videolar yayınlayabilirim.
        İsterseniz sizde bana forum adresleri verebilirsiniz. Her tipten forum adresini deneyebiliriz.Fakat şunu söyleyeyim hepsi aynı şekilde kayıt ediliyor.
        Türkçe sesli anlatıma gelirsek bunu yapan hiçbir üretici yok.Program yapımcısı bile bu yöntemi kullanmıyor.Ama çok isterseniz bir ilki yaparız.

        Program arayüzü kesinlikle korkutmasın.Bir kere kullandığınız da ne kadar basit olduğunu göreceksiniz.Multiposter ile karşılaştırma yapmıyorum bile ...

        YanıtlaSil
      17. Programı yeni alacaklara duyrulur.Paypal sorunu aşılmıştır. Paypalınız kredi kartı onaylı değilse sorun olmayacak. Program yapımcısının paypal adresine özelden ödeme yapılabilecek.

        demişssiniz detaylı anlatabilirseniz sevinirim paypalımda kredi kartı ekli değil 25 dolar biriktirebilirim almak için,şimdiden teşekkürler.

        YanıtlaSil
      18. Size şöyle açıklayayım.Siz resmi sitesinden ödeme yaptığınız da ödemeyi yaptığınız adres freddyposter@gmail.com bu olacaktır.Ben program yapımcısına kısıtlı adreslerin ödeme yapamadığını söyledim.Bana freddyposter@gmail.com adresine manuel olarak ödeme yapabileceklerini söyledi.Ödeme yaparken Thema Poster almak istiyorum şeklinde not düşerseniz sorun olmaz.

        Bir kez daha söyleyeyim bu şekilde program yapımcısının onaylamasını bekleyeceksiniz.Paypal hesabınız onaylıysa ödemeyi yaptığınız gibi lisans kodu ve program sizin mail adresinize gelir.

        YanıtlaSil
      19. Merhaba;
        Program gerçekten de çok iyiye benziyor. Ben almayı düşünüyorum. Tanıtımınız ve desteğiniz için teşekkürler.

        YanıtlaSil
      20. Bu programın önü açık.

        YanıtlaSil
      21. Programı ben kullanmaktayım.Kesinlikle gönül rahalığı içinde alabilirsiniz.Program kendisine verilen görevi fazlasıyla yapıyor.

        Destek için teşekkürler;

        YanıtlaSil
      22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

        YanıtlaSil
      23. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

        YanıtlaSil
      24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

        YanıtlaSil
      25. Beyler bir şey sormak istiyorum bu program forumların capctha sorununu da cozuyor mu?

        YanıtlaSil
      26. capctha konu açmak için kullanan çok az sit evar.Ben bir tane rast geldim şimdiye kadar. Bu sorunu hiçbir program üsttesinden gelmez

        YanıtlaSil
      27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

        YanıtlaSil
      28. Şuanda Fredyy den mesaj geldi ve isimsiz arkadaşın dediği gibi hiçbir sorun yok. Arkadaşın amacının ne olduğunu da anlamış değilim doğrusu.
        He bir de ismini söylersen senin için Fredyy selam söylerim. :)

        YanıtlaSil
      29. Enes bey bu capchta sorunu eğer çözülebilinirse programı alıcam çünkü şu an xrumer bu işi çözebiliyor fakat o da bayaa tuzlu

        YanıtlaSil
      30. Capchta hakkında daha net bilgiyi program yapımcısıyla görüştükten sonra verebilirim. Siz yinede bana konu açarken Capchta uygulamasını kullanan bir site verin.Ben deneyeyim.
        Elimde konu açarken Capchta sistemini kullanan forum sitesi yok.

        YanıtlaSil
      31. Enes bey mesela warez-bb.org bu site captcha uygulaması kullanıyor

        YanıtlaSil
      32. Verdiğiniz site adresi yeni kayıtlara izin vermiyor.Üye olamadım. Başka bir site adresi var mı?

        YanıtlaSil
      33. Mail adresinize uyelik bilgilerini gonderdim bi ara incelersiniz

        YanıtlaSil
      34. Bana herhangibir mail gelmedi.
        Mail adresim : eness-ylmz@hotmail.com

        YanıtlaSil
      35. eness-ylmz@gmail olarak yollamışım tekrar yolladım hotmail hesabınıza iyi günler

        YanıtlaSil
      36. Tam düşündüğüm gibi oldu. Program forum sayfasına metni vs. girdi fakat Capchta daki bilgileri giremediğimiz için konuyu açamadı.Bunun da çözümü hazırladığım videolarda da gösterdiğim gibi konu açılmayan foruma gidip manuel olarak Capchta daki bilgileri girip yanlızca konuyu aç butonuna basmanız gerekiyor.

        YanıtlaSil
      37. bende freddyposter@gmail.com adresine mail attım ama henüz bi cevap gelmedi benimde payal adresimonaylı değil nasıl alabilirim programı diye ama h direk su adrese paypaldan yollayabilirsiniz dermi acaba sizin bu işten ne kazancınız varki 2.5$ dolar geriveriyorsunuz

        YanıtlaSil
      38. Bakın paypal yurtdışına ödeme yapmayı engelledi. O nedenle onaylı olmalısınız. Aslında freddyposter@gmail.com adresine ödeme yapamazsınız .Tek yol dediğim gibi onaylı olmak.

        Ben başka bir yol için de çalışıyorum. Eğer olursa onaylı olma sorunu kalmayacak.

        YanıtlaSil
      39. paypal onaylı olmadan alamıyacaz anlaşılan baska yolu yokmu banka kartlarını kabul etmiyor herhalde hesap kartlarını sadece kredi kartı olcak galiba?

        YanıtlaSil
      40. Kredi kartı değil aslında. Banka kartı, Atm kartı da oluyor. Üzerinde Visa, Mastercarf logosu olması yeterli.

        YanıtlaSil
      41. visa kart ama hesabımda hiç para olamdığı için olabilirmiki acaba?

        YanıtlaSil
      42. Paypal onaylama esnasında hesabınızdan 3 Tl çeker ve 24 saat için de Paypal hesabınıza parayı ekler.

        YanıtlaSil
      43. size mail attım paypalım onaylı değil satın alacaktınız istersem tamam dedim ama geri dönmediniz

        YanıtlaSil
      44. Murat bey bu konuda 1-2 gün içinde sitemde duyuru yapacağım. Paypalı onaysız olan çok arkadaş var.

        YanıtlaSil
      45. programı 2 farklı bilgisayarda çalıştırabiliyormuyuz.

        YanıtlaSil
      46. Programı 2 bilgisayarda çalıştrabilirsiniz. Fakat daha fazla pc de ban yersiniz.
        Bu cevap Fredyy tarafından verilmiştir.

        YanıtlaSil
      47. sizden haber bekliyoruz nasıl gidiyor çalışmalar mutlaka bu poster almam lazım elimdeki arşivler silinecek yoksa

        YanıtlaSil
      48. Bu yorum yazar tarafından silindi.

        YanıtlaSil
      49. Güncellemeyle gelen muhteşem özellikler;Artık daha güçlü bir progam.

        Sabit start-up hata
        Açıklamasını hata gönderme Sabit phpBB 2.x
        Sabit birkaç gönderme sorunları
        Yeni SMF 2.x captcha eklendi
        Önce yeni bir dil arayüzleri: Almanca, Rusça
        Sabit birkaç gösteren sorunlar
        Sabit diğer bazı böcek

        Gelişmiş yasaklı bilgisayarların çıkarmadan
        Gelişmiş captcha/sorular(gerekirse)gösteren
        Yeniden tüm dil arayüzü kodlu
        Yeniden aranged ve adını birkaç ana sekme daha iyi anlam için
        Mesajları Liste mesaj programa eklendi yetenek
        Önce birkaç klavye kısayolları
        Yeniden müşteri kodlu
        Sabit birkaç gönderme sorunları
        Önce phpBB 3.x korunan forumlarda şifre Konuları destek oluşturmak
        Ip Kurulu şifre korumalı forumları için # 2 desteği eklendi
        Için eklenmiş yeni bir ayar 'iletileri. txt dosyası ayırıcı'
        Iyileştirmeler ve geliştirmeler Ton

        YanıtlaSil
      50. Fiyat 30$ olmuş tamda bugun almayı planlıyodum:S

        YanıtlaSil
      51. Arkadaşlar program kısa süreliğine 25 dolar idi.
        Malumunuz ortada çok büyük emek var. Bence 5 dolar bir artış çok görülmemeli.

        Programı aldıktan sonra bu parayı kısa sürede çıkaracağınıza emin olabilirsiniz.

        Programı bir kere alıyorsunuz ömürboyu güncelleme ücretsiz. Bakın üstte yeni güncellemeyle gelen bir sürü özellikler mevcut.

        Demem o dur ki bu program her övgüyü hak ediyor.Programı kullanınca bana hak vereceksiniz.

        Sizden bir ricam olacak yorum yaparken Yorumlama Biçimi kısmında Adı/URL kısmında adınızı girerseniz çok iyi olacak.

        Teşekkürler;

        YanıtlaSil
      52. Hala %10 indiriminiz devam ediyor mu?

        YanıtlaSil
      53. Bu siteyi referans gösterip aldığınız taktirde evet.

        Bu sayfada " Satın almak için tıklayın" linkinden alabilirsiniz.

        YanıtlaSil
      54. Sizin referansınızla satın aldım programı baska bir mail adresi ile de turbobite uye oldum

        YanıtlaSil
      55. onaysız paypallar için artık yapacak bişey yokmu kredi kartım varya ama cesaret edemiyorum ya baskasının eline geçerse diye.

        YanıtlaSil
      56. MSn ekledim ama hiç acmıyorsunuz

        YanıtlaSil
      57. Kredi kartı bilgileriniz kesinlikle yanlızca Paypal kullanır. Paypal ise kredi kartı bilgilerinizi kesinlikle saklamaz ödemeyi yaptıktan sonra anında silinir. Paypal bildiğim kadarıyla 130 ülkede faliyet gösteren güvenilirliğini tescillemiş bir firmadır.
        Tavsiyem kredi kartınızla almanızdır. İlk kullanan siz değilsiniz içiniz rahat olsun.

        Msn konusuna gelince şu sıralar çok yoğunum Hafta sonu online olurum.

        YanıtlaSil
      58. onaysız paypal ile alınmıyor mu artık? paypalımda 25 dolar var. 1-2 gün içinde para gelecek. freddyposter@gmail.com adresine paypaldan 30 dolar gönderip almam mümkün değil mi?

        YanıtlaSil
      59. Ne yazık ki hayır. Bu sorun Paypalın yurt dışına ödemeleri yanlızca onaylı hesapların yapmasına izin vermesinden kaynaklanıyor. Fakat ona bir çare bulmaya çalışıyorum.Duyuru buradan yapılacak.

        YanıtlaSil
      60. Peki paypalım onaylı olsa paypaldan freddyposter@gmail.com adresine borç ödeme bölümünden 30 dolar göndersem yine alamazmıymım? illa kredi kartından mı çekmesi lazım bu tutarı?

        YanıtlaSil
      61. Kredi kartı Paypalınızın onaylanması için gerekli. Eğer Paypalınızda yeterli tutar yok ise kredi kartınızdan para çekilir.Aksi halde kredi kartınızdan para çekilmez.

        YanıtlaSil
      62. sahibine manuel olarak paypal ödeme var mı diye sordum şuan yok dedi.

        Hi,
        just use the website to make the payment.
        The email freddyposter@gmail.com does not have paypal account.
        Regards

        YanıtlaSil
      63. Demek istediğimi anlamadınız herhalde . Manuel olarak da paypal engeline takılıyorsunuz. Yani manuel olarak onaylı olmadan da yurtdışına para gönderemezsiniz.

        YanıtlaSil
      64. Enes bey msn adresimi eklerseniz eğer program ile ilgili ücret karşılığında ders almak istiyorum.
        Msn adresim : sizebil@hotmail.com

        YanıtlaSil
      65. Ders derken kullanımı hakkında dersten bahsediyorsanız eğer hafta sonuna kadar çok yoğunum ancak arada bir sitemi vs. kontrol ediyorum. Sorulan soralara cevap babındaç

        O nedenle haftasonuna kadar beklemenizi rica ediyorum. Cumartesi-Pazar msn online olacağım.
        MSN ADRESİM : eness-ylmz@hotmail.com

        YanıtlaSil
      66. Aslına bakarsan sitelere üyelikleri yaptım. forumlara ait kategori ID ler vs de girildi programa. benim öğrenmek istediğim
        1. program üzerinden normal konu gönderimi
        2. program üzerinden reply yapma.

        kaç gündür tıkandım kaldım.bugün yada yarın 1 saat sıkıştıramazmısınız araya.

        bu iki konu üzerinde bilgilendirirseniz çok sevinirim. ne kadar ücret tutarsada ödemeye razıyım.

        YanıtlaSil
      67. İletişime geçilmiştir.

        YanıtlaSil
      68. d4rkpi0n@hotmail.com eklersen görüşelim kardeşim.

        YanıtlaSil
      69. Arkadaşlar mail adresimi verdim. Ekleyebilirsiniz. Haftasonuna kadar online olamayacağım.Bunuda ek bilgi olarak vereyim.

        YanıtlaSil
      70. hocam programı 2 kişi alıp 2 farklı bilgisayarda kullanabilirmiyiz ? eğer kullanabiliyorsak almayı düşünüyoruz yalnız birde eğer kullanabiliyorsak benim eklemiş olduğum gruplar diğer arkadaşımın ekranında onun eklemiş olduğu gruplar benim ekranımdada çıkarmı ?
        yoksa eklenenler bilgisayara has olarakmı kalıyor

        YanıtlaSil
      71. iki kişi tek prg alacak yani yanlış anlaşılmasın

        YanıtlaSil
      72. Ben bu konuyu özel olarak Fredyy 'e sordum. Bana 2 bilgisayarda kullanabilirsiniz dedi.Bunun nedeni olarak da bazı kullanıcıların Laptop ve masaüstü bilgisayarlarında kullanmak istemelerindendir.

        Eğer aşırıyı kaçarsanız ban yerseniz. Bu cevabı Fredyy nin bana verdiği cevabı referans göstererek verdiğimi tekrar vurgulamak isterim.

        İsterseniz programın kendi forumunda tekrar sizde sorabilirsiniz. (İngilizce dil kullanın)

        Diğer sorunuza gelirsek. Aynı programı birlikte aynı şekilde kullanabilirsiniz. Kategoriler vs.. aynı kalacak şekilde.

        YanıtlaSil
      73. yani benim yaptığım değişiklikler proyu diğer pc de açtığımımızdada görüntülenebiliyor doğru mu anladım

        YanıtlaSil
      74. Diğer pc dede görünmesi için değişiklik yaptığınız programı arkadaşınıza vermelisiniz.

        Şöyle açıklayayım. Bu programı indirip direk kullanıyorsunuz.Herhangi bir kurulum gerektirmez yani. Siz bir değişiklik yaptığınızda ör: yeni forum eklediğinizde programı arkadaşınıza yollamanız gerekiyor. Zaten programı bir kere kullanınca ne demek istediğimi anlarsınız. O kısım sorun değil yani.

        YanıtlaSil
      75. hocam benim paypalım onaylı ama ödeme aşamasında sanal kartımı görüyor paypal hesabımdaki parayla ödeme yaptırmıyor. bunu nasıl çözeriz

        YanıtlaSil
      76. Ödeme esnasında Paypalınız onaylı olsa dahi yeniden kart bilgilerinizi isteyebilmekte.Bu tamamen Paypalın kendi uygulamasıdır ve ne program yapımcısının nede benim yaptığım bir uygulamadır.

        Yurtdışına ödeme yaparken Paypal böyle bir uygulamaya gidiyor. Tavsiyem kart bilgilerinizi tekrar girmenizdir.

        YanıtlaSil
      77. hocam msn nizi ekledim almamda bana yardımcı olur musunuz

        YanıtlaSil
      78. hocam aynı paypal üzerinden 2 farklı alış veriş yapabilirmiyiz ?

        ben kendime aldım birde arkadaşıma alacağım

        YanıtlaSil
      79. Aynı paypal dan istediğiniz kadar alabilirsiniz.
        Bu şekilde alıpta kullananlar var zaten.

        Size gelen program download mailini arkadaşınıza yollarsınız.

        Aklıma gelmişken söyleyeyim. Program download mailini çok iyi saklayın. Silmeyin. Başınız ağırmasın sonra.

        YanıtlaSil
      80. ok :) 2. defa alımı yapıyoruz o zaman

        YanıtlaSil
      81. Adsız keşke adını yazsaydın :)
        Neyse 1. ödemeni yapmıştım.Bu gün 2 tane daha almışsın. Toplamda 5 dolar yolluyorum.

        Teşekkürler;

        YanıtlaSil
      82. aldım kabul ettim hocam eyvallah :) almak isteyen arkadaşlar olursa onlarada yardımcı olacağız inşallah (adsız vatandaş)

        YanıtlaSil
      83. merhaba

        ben bu programı alacağım ancak paypalımda kredi kartı ekli değil. sorum şu.

        vadesiz hesap açsam atm kartını paypala eklesem ödeme yapabilir miyim? yoksa illaki kredi kartı mı gerekiyor?

        kesin bir cevap alabilir miyim? Çünkü bazı kişiler ödeme yapılması için paypalda illaki kredi kartı ekli olması gerekiyor diyor;bazı kişiler ise vadesiz banka hesabının kartını eklesem de ödeme yapabileceğimi söylüyor.Vadesiz banka hesabının kartını paypala ekleyip ödeme yapabilen var mı? yardımlarınızı bekliyorum. iyi günler.

        YanıtlaSil
      84. Garanti Sanal kart oluşturup programı alabilirsiniz.Sanal kart kredi kartı gibi çalışmaktadır.
        Paypal kendi sitesinde zaten atm kartı ,banka kartı veya kredi kartı tanımlamasını yapmanızı istiyor.

        YanıtlaSil
      85. dle sitelerde bölüm id lerini nasıl bulacaz?

        YanıtlaSil
      86. 4. alışımızıda yaptık hocam :))

        ödeme yapamayan, hesabı olmayan arkadaşlara yardımcı olabilirim.
        http://www.r10.net/members/49322-turkmarketing.html

        YanıtlaSil
      87. Bununla ilgili (Forum ID si görünmeyen sitelerde) video hazırladım. Onu indirip izleyin.
        Thema Poster Forum ID si görünmeyen sitelerde konu açamıyorduk.Artık açabiliyoruz. Hazırladığım videoyu mutlaka izleyin. Video Full HD kalitesindedir.

        http://www.wupload.com/file/4463190/esaskazanc.blogspot.com.rar

        Rar şifresi :esaskazanc.blogspot.com



        Bu anlatım da Tek ,Yanlız esaskazanc sitesi olarak ben yaptım. :)

        Türkmarketing senin ödemeni de bugun yarın yağacağım. Tercihin için teşekkürler ayrıca;

        YanıtlaSil
      88. ben teşekkür ederim hocam ;)
        5'te geldi :)

        YanıtlaSil
      89. indirim tutarları geldi hocam eyvallah. bazı arkadaşlar gerçekmi bu indirim fln diyorlar. r10'da açık adresim mevcut arkadaşlar arayın görüşelim. arkadaş sözünün eri. r10 dan 5 farklı kişinin alışını bizzat yaptım 5 i de geri geldi

        http://www.r10.net/members/49322-turkmarketing.html

        YanıtlaSil
      90. TürkMarketing yorum için teşekkürler.
        Bir projemiz var. Sen de R10 konumuza bakarmısın.Bir yardımın olabilir.

        YanıtlaSil
      91. Admin kardeş multi poster 4 denedim 2 gün önce bir siteden buldum. tek bir siteye post attım denemek için gerçekten attı ama türkçe karakterler başlık dahil bozuk gözüktü . kolay attıyor ama yazı bozuk olduktan sonra benim işime yaramaz
        diyeceğim o ki thema posterda böyle sorun var mı? ayrıca thema posterda karşılaştığın sorunlar beğenmediğin bir yönü varsa açıklarsan beni aydınlatmış olursun

        YanıtlaSil
      92. Özelden cevaplanmıştır.Ama yinede söyleyeyim programın herhangibir sorunu yoktur.

        YanıtlaSil
      93. poster almak istiyorum yardımcı olurmusunuz.

        YanıtlaSil
      94. ceroks hangi konuda yardım istediği belirtseydin birşeyler söylerdim. Zaten herşey ortada ve alanlarla da ortada. R10 ve diğer sitelerde de program kullananların görüşlerini yorumlarını okuyabilirsiniz.
        Teşekkürler;

        YanıtlaSil
      95. Merhaba.Programın demo versiyonu var mı acaba?Denemek istiyorum.Birde açılan konuları güncelleme özelliği var mı?

        YanıtlaSil
      96. artık gerek yok bu gerizekalılar yüzünden bu programda sonuna geldi.. artık desteklemiyor..
        en hit siteler önlemini aldı therad işey yaramıyor

        YanıtlaSil
      97. 11:50:53 GMT+03:00

        bu saatten beri indirimimi alamadım

        cybersilencer@gmail.com

        YanıtlaSil
      98. Öncelikle yukarıdaki adsız kardeşim buraya bu şekilde yorum yazma mantığınızı anlamadım. Hemen bir karalama moduna geömişsiniz. Ben indirimleri manuel olarak elden yapıyorum. Şuan saat gece 00:15 saat itibatiyle ödemeniz yapıldı.

        Lütfen bir sıkıntınız var ise ilk olarak msn adresimden bana ulaşın. Yok benden olumsuz yanıt geldiyse istediğinizi yapabilirsiniz.Hemen buraya gelipte ödemem gelmedi gibi bir yorumda bulunmayın.

        Diğer adsız kardeşime gelince ona diyecek bir lafım yok çünkü ne dediğini anlamadım.

        Lütfen yorum bırakırken isminizi girin.

        YanıtlaSil
      99. Programı Türkçeye çeviriyorum.1 hafta sonra ingilizcesi olmayanlarda kullanabilecek.(Resmi olarak eklenecek programa..)

        YanıtlaSil
      100. Öncelikle kim olduğunuzu ve hangi konumda olduğunuzu belirtseydiniz iyi olacaktı.

        Programda kodlamada görevlimisiniz.

        YanıtlaSil
      101. TürkMarketing r10 davetiyesi yollarmısın hiç tanıdıgım yok üye olamıyorum bende Thema Poster programı almayı düşünüyorum ama onay sorunum var davetiye yollarsanız konunuzu incelemek istiyorum

        YanıtlaSil
      102. Murat sen beni msn adresimden ekle istersen. Şuanda R10 davetiyelerde durmuş sanırım.Öyle diyorlar.Yani hiçbir şekilde üye kabul edilmiyor. Nedense bilmiyorum.

        YanıtlaSil
      103. hocam programda var olan forum sitelerine nasıl user kaydedeceğiz bir türlü beceremedim... son güncellemeyi yaptım...

        YanıtlaSil
      104. Sorunuzdan anladığım kadarıyla programda mevcut olan forum sitelerine kendi kullanıcı adınızı ve şifrenizi girmek istiyorsunuz.
        Eğer sorunuz böyleyse programda mevcut olan forumlara üye olacaksınız. Daha sonra programda üye olduğunuz kullanıcı adı ve şifrenizi gireceksiniz.

        YanıtlaSil
      105. paypalı onaylattık ama gene alamatık paypal yurd dışı satışlarını kredi kartından kabul ediliyormuş Yani benim gibi başkasına onaylatanlar uğraşmasın paypal sınırlama getirmiş yurddışından alışveriş yaparken kredi kartından ödeme kabul ediyor

        Şimdi Admin ben ve benim gibiler bu programı nasıl alacak bilgi verirmisin

        YanıtlaSil
      106. silent.203@hotmail.com eklermisin admin

        YanıtlaSil
      107. R10 da http://www.r10.net/members/49322-turkmarketing.html#vmessage66111 sayfasına sahip arkadaş benden 5 kişi için program aldı ve herhangibir sorun olmadı şuana kadar.
        İsterseniz bu konuda size yardımcı olabilir.
        Size mail adresini verebilirim. Fakat özelden veririm.

        Benim mail adresim : eness-ylmz@hotmail.com

        YanıtlaSil
      108. Şimdi bende paypalı onaylatamadım. Bende banka hesabı var. Paypal onaylatmadan diyelimki paypalda 30$ var paypal onaylanmamış olsada bu ödemeyi yapabiliyormuyuz? Ödeme yapılmıyorsa diğer onaylatamayan arkadaşlar gibi bende alabilirim.

        YanıtlaSil
      109. Programı ben kullanamıyorum 30 dolarım heba oldu diyebilirim türkçe destek bu siteden başka biyerde yok gibi bu sitedede size tam bir destekten uzak diyebilirim ben site ekleme konusunda yardım alacak biyer bulamadım eğer uploadersınız fakat program konusunda bilginiz yoksa hiç almayın benim gibi paranızla resil olursunuz

        YanıtlaSil
      110. Üstteki adsız arkadaşın kim olduğunu çok iyi biliyorum. Bu kişi bana zıt giden birisi.İsim vermiyorum.

        Programla ilgili daha ne desteği arıyorusunuz Allah aşkınıza. Program kesinlikle sorunsuz çalışmaktadır. Destek diyorsunuz da ne desteğinden bahsediyorsunuz. Yanınıza gelip forumları eklememizi mi istiyorsunuz?

        Bu şekilde komik yorumlar yapıp insanların kafasını karıştırmayın. Programı alıp kullanan arkadaşlar var sorabilirsiniz. Bu şekilde işi bilmeyip olumsuz bir yorum yapanlarda moral bozuyorlar.

        İsteseydim sizin yorumunuz olumsuz diye silebilirdim . Fakat benim hiçbir çekingem yok.

        r10 sitesinde konumuzu takip edebilirisin. Dünya bu programı kullanmaya başladı. Yakında programın fiyatı daha da artacak.

        YanıtlaSil
      111. yeni versiyon çıktı eski versiyondaki user klasörünü atıyorum ama çıkmıyor yardımcı olurmusunuz.

        YanıtlaSil
      112. Ben şimdi nasıl güncelleme yapıldığını bir video ile anlatıyorum. Sitemde bu gün yarın yayınlanacaktır.

        İlgi, güven ve desteğiniz için teşekkürler;

        YanıtlaSil
      113. Yok dostum sana neden zıt gideyim ön yargılısın işte bak ticarette olmaz bu ben senin r10 daki sunumundan sonra gidip programın yapımcısı olan siteden aldım ben pek aracıları sevmiyorum sonucta sende kazanmak istersin sanada saygım sonsuz herkez ekmeğini kovalasın değilmi aslında güzel bir program ben dle için satın almıştım aslında ama dle desteği yok var ama forum için bu program öncelikle bilinmesi gereken arkadaşlar dle sitelere konu açmaz forum sitelerine açar benim gibi yanlışlıkla alıpta paranızdan olmayın senin şu site ekleme videosunu bence sesli video olarak çek çoğu uploader arkadaş belkide anlamadığı için almıyor eğer forumlara çalışıyorsanız hemen alın derim programı sonunda çözdüm güzel bir program bence tek kötü tarafı yeni bir update sil baştan tekrar aynı işlemleri yapmak zoruında olmanız bu aralarda hergün yeni updateler çıkıyor biz uploaderlar olarak zaman çok önemli para kazanmk istiyorsanız zamanında sunum yapmanız lazım yoksa başkası sizin yerinize yapar kazancıda o sağlar
        ayrıca paypaldan ödeme alması iyi olmuş neden eğer eğer ürününüzün serial kodunu yollamazsa paypal 45 günlük itiraz hakkınız var bir kişiyi bile dolandırsa hemen paypal bir şikayet şu an satış yapan arkadaşın hesabına blok gelir başka hesapta açamaz çünkü paypal para talep ederken 7 sülalenizin bilgisini istediği için dolandırıcılık yapamaz rahat olun alın arkadaşlar

        YanıtlaSil
      114. Adsız arkadaşım lütfen ilk önce ismini ver. Senin yanlış bildiğin bir konu var. Oda güncelleme.Sen güncellemeyi yanlış yapıyorsun.Oysaki 1-2sn lik bir iş ve önceden yaptığın düzenlemeler silinmiyor.
        Sen yanlış yapıyorsun.Ben güncelleme nasıl yapıldığını bir video ile anlattım. Youtube upload edicem bugun yarın sitemde yayınlarım.

        Diğer bir konu bu program Forum sitelerine konu açar diyorum zaten.Normal bir sitede zaten konu açma diye birşey yoktur.

        YanıtlaSil
      115. Admin program için bir öneride bulunacağımda

        ingilizcem yok herkese faydası olacak ve yapılabilecek bir öneri yardımcı olurmusun

        YanıtlaSil
      116. Türkçe destek çok kısa zamanda geliyor. En geç önümüzdeki 1. veya 2. güncellemede gelecek diye bekliyorum. Bu konuda bir Türk programcı arkadaşımız yardımcı oluyor.

        YanıtlaSil
      117. Programı az çok kullanmayı öğrendim yeni başlayıp yardım isteyen arkadaşlar

        alemturk@hotmail.com.tr

        eklesinler yardımcı olmaya çalışırım

        YanıtlaSil
      118. GhostWarrior desteğiniz için teşekkürler;

        YanıtlaSil
      119. hocam 10 gün oldu bu sitede üzerinden aldım hala benim 2,5 dolar gelmedi sizin formlarınızıda doldurdum mete.mercan@hotmail.com

        YanıtlaSil
      120. dle bloglar kategori ID nasıl bulacaz anlatırmısın

        YanıtlaSil
      121. Alemturk bu sayfada ID si görünmeyen forumlar için Id bulma ile alakalı bir video zaten var.
        Wupload sitesine upload ettim.Lütfen sayfayı inceleyin.

        Mete beye gelince ben sırasıyla bana gelen geri bildirimlere ödeme yapıyorum.Eğer bir sorun var ise gözümden de kaçmış olablir.O kadar satışta hiç kimsenin ödemesi yapılmaması gibi bir şey söz konusu olmadı. Ödemeniz yapılacaktır.

        YanıtlaSil
      122. selam beni de ekler misiniz ezfuat@hot

        YanıtlaSil
      123. Lütfen siz ekleyin. eness-ylmz@hotmail.com

        YanıtlaSil
      124. hala ödeme bekliyorum ne sıra var böyle enes bey

        çok büyük bir mevla da değil.

        YanıtlaSil
      125. Ah ahhhh
        Ödemeniz zaten yapıldı. Belirtmiş olduğunuz ahmetemercan@gmail.com adresine ödemeniz yapılmıştır. İsterseniz ekran çıktısınıda göstereyim. http://a1107.hizliresim.com/11/7/22/8008.png

        Eğer yanlış bir adres verdiyseniz de bundan ben sorumlu değilim.
        Ödeme tarihine de bakın lütfen 1 gün oldu.

        YanıtlaSil
      126. Merhaba bu programı almak istiyorum ama bilgide almak istiyorum..Benimle kontağa geçebilir misiniz..
        Mail adresim ; sinir.88@hotmail.com

        YanıtlaSil
      127. Onaylanmıştır.
        Her akşam online olmaktayım.Bir aksilik olmazsa...

        YanıtlaSil
      128. Sizi ekledim akşam online olmanızı bekliyorum....

        YanıtlaSil
      129. Arkadaşlar bu arkadaş faiş fiyata satıyor 15 dolara upmotor.com sitesinden satan çok kişi var çünkü bu poster o arkadaşın dediği gibi %90 kazanc saglamıyo aksine post attıgınız sitelerden sizi banlatıyor haberiniz olsun bazı sitelerden ban yerseniz daha hiç konu yayınlayamazsınız cogu site üyelikleri kapadı ayrıca program çok tehlikeli register yaparak calısıyor yani online lisanslama yapıyor fredy yarın polis serverlarına el koysa ve serverların fişini çekseler olmadı fredy bıraksa gitse bu işi ve serverları kapasa elinizdeki programlar calısacakmı arkadaslar burda resmen buyuk bi umut avcılıgı yapılıyor insanlar üç kuruş fazla kazanacaklar diye ellerindekindende oluyolar yazık yani bence artık nasıl kazanıyorsun ama insanları kazıklayarak bunu yapma git sigortalı bir işe gir adam gibi paranı kazan bu senin yaptıgın resmen umut avcılıgı program listedeki gibi değil arkadalar dle wordpress konuda açıyor deniliyor ama açmıyor dle yapısına uygun değil program şu an kişileri paraları toplayıp kaçma peşindeler elle konu açın adam gibi olsun üç beş siteye hiti yüksek siteye sanki post kastığınız siteler sizin konulara bakılıyor resmen çöplüğe döndü forumlar istediğinizi bulamıyorsunuz poster programını yakında bütün siteler yasaklarsa sasırmayın

        Arkadasım ben amerikada yasıyorum ip ögren istersen gerci ciddi bir satıcı olsan blogspottan site acmazdın adam gibi alan adı alır yapardın bune boyle

        Ayrıca arkadaslar internete kısıtlama geliyor ne malum eskisi gibi internete kolay gişreceniz babalarınız izin verecekmi bakalım

        YanıtlaSil
      130. programı enes arkadaşın sayesinde onaysız paypal hesabımla alabildim Program gayet başarılıdır. yukardaki arkadaş forumlar çöplüğe dönüyor demiş forumları çöplüğe döndürmek kişiyle alakalıdır bu program olmadanda forumlar çöplüğe dönebilir forumları çöplüğe döndürmek kişiye bağlıdır forumların çöplüğe dönmesini bu proğrama bağlamak çok saçma
        tertemiz düzenli konuyu hazırlayıp ha elinle tek tek açıp eziyet çekersin ha bu programla açarsın sonra normal hayatına bakarsın
        themaposter proğramı upload yapan kişiyi saatlerce kopyala yapıştır yaparak konu açmak gibi gereksiz zaman kaybından kurtarıp bu kazanılan zamanla daha düzenli daha geniş konu içeriği hazırlayabilmesi için zaman kazandırıyor
        o senin bahsetiğin banlanma olayları fake paylaşımlar düzensiz paylaşım yapıp forumları çöplüğe döndürüp kirleten kişilerdir ve onların banlanması kadar doğal birşey yoktur

        YanıtlaSil
      131. programı enes arkadaş sayesinde elde ettim. kredi kartım olmadığı için alamıyordum. sağolsun kendisi yardımcı oldu çok teşekkür herkese tavsiye ederim çok güzel bir program. Kesinlikle Güvenilir...

        YanıtlaSil
      132. Hay senin ağzına sağlık.

        İnşallah yazdıklarımı okursun.
        1.Bu siteyi ben bu program için açmadım.Daha sonra açtım. Şuanda tam profesyonel bir site için de çalışıyorum.Kendime özgü olsun diye herşeyini ben kendim yapıyorum.

        2. Eksik bilgiyle yaptığınız yorumunuz başkalarını tedirgin edebilir.Fakat kesinlikle eksik bilgi sahibisiniz. Fredyy serverını kapatsa ki kapatmaz kendi zararına olur siz gider bir hosta bağlarsınız yine çalışır.

        İkinci olarak Dünyada hangi programa bu kadar destek veriliyor. Bunu söyleyin. Fredyy gitti forum sitesi bile açtı .Sorularınızı kendide cevaplıyor.

        Yinede yorumunuz için teşekkürler.

        YanıtlaSil
      133. Şimdi onu bunu bırakında frediy serverı kapasa ne halt yiceksiniz hiç bişe ya interneti kapat program açılmıyor bile yani herşey frediy bu adam şu an bu programı güncelliyor ne malum yarın kapıya kilit vuracağını 30 dolar lisansla satıyor bu programı garantisi varmı arkadaşlar yok satış yapan arkadaş diyor hosta bağlarsınız olur deniyorda sonuçta bu program frediynin verdiği pro code ile çalışmıyormu çalışıyor o pro code olmazsa ozaman hostinge bağlayıp bu program çalışıyosa frediy ne gerek var 30 dolara ne gerek var alırım bir yıllık hostin 10 dolara değilmi ordan hallederim bakın sayın ürün satışı yapan arkadaş size tavsiyem bir malı satarken artılarını eksilerini söyleyerek satın benim derdim burda sizin ekmeğinize mani olmak değil ama sonuçta insanlara %90 kazanç bu olay imkansız bu program forumlara konu açar ayrıca iki kişi kullanırsa banlanırsınız

        YanıtlaSil
      134. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

        YanıtlaSil
      135. Üstteki adsız arkadaş reklam yapması nedeniyle yorumunu sildim. Diğer Sağlık nicli arkadaşa gelirsem.

        Ben sizin kesinlikle bir forum sahibi olduğunuzu veya çıkarınıza ters düşen birşeyler olduğunu seziyorum. Bu program bir tek Türkiye ye satılmıyor.Dünya ya satılıyor. Yavaş yavaş güncellemelerle bir sürü dil paketi eklendi.
        Ayrıca türkçe destek geliyor dedim.Evet geliyor.r10 sitesindeki konumda bir arkadaş kendisi türkçeleştirdi ve fredyy ye yolladı. Fredyy onayından geçtikten sonra yeni güncellemede Türkçe destek olacak.
        Bir şeyi bilmeden yorum yazıyor olabilirsiniz fakat siz başkalarına beni bizi umut taciri olarak tanıtarak hem gülünç duruma düşüyorsunuz hemde yanlış yapıyorsunuz.

        Ben başkaları gibi anket kitabı satılması içinmi destek veriyorum.Hayır.
        Bu program sanki ilk defa Fredyy tarafından yağılmış gibi yazıyorsun.
        Multiposter programına ne diyeceksin.Şimdiye kadar serverları kapandımı . Size yazacak diyecek birşey bulamıyorum artık.

        Lütfen karalama propagandasına başka yerde devam edin.Karalamak için yazdığınız yorumlarıda silmeyeceğim.Merak etmeyin.

        r10 konumun linkini bu sayfada en başa koydum.Oradaki yorumlara da bakablirsiniz.Kimseye zorla birşey yazdırmıyorum.

        YanıtlaSil
      136. arkadaş vasıtası ile 1 adet theme poster aldım hızlıca teslim etti tşk ederrim

        YanıtlaSil
      137. programı almak istiyorum. Şu an paypal ile ödeme yapılabiliyor mu? Ayrıca sitenizden programı almak için linke tıkladığımda programın sitesi açılmıyor. Bir problem mi var?

        YanıtlaSil
      138. kardesım thema posteri aldım 1 aydır sorunsuz kullanıyordum serverda mı hata var nedir anlamadım sabahtan beridir acamıyorum sorun bende mı baska sorunu olan arkadaslar var mı???yardımcı olur musunuz???

        YanıtlaSil
      139. aynı hatayı bende alıyorum

        YanıtlaSil
      140. themaposterin resmi sitesinede girilmiyor su an umarım pek fazla uzamaz bu sorun?

        YanıtlaSil
      141. Sorunla alakalı net bir bilgiye bende sahip değilim.Fakat sorunun serverdan kaynaklı olduğu bariz ortada.
        Sorun en kısa zamanda çözülecektir.
        Ben mail attım cevap bekliyorum.

        Daha önce de paypal da sorun vardı.Şuanda süper bir sistem oldu. Fredy inşallah kısa zamanda problemi halleder.

        YanıtlaSil
      142. programın servera bağlı olarak çalışması çok kötü ömür boyu kullanmayı ben geçtim artık 2-3 yıl kullanabilirsek iyidir diyorum şuanda program satılırken destek verilebilinirde programı herkes aldıktan sonra satılmamaya başlanıncada freddy ne kadar destek verir bilmiyorum umarım bir güncelleme ile programı bu serverdan çıkarırlarda program kendi başına çalışmaya başlar böyle hep server bağlantısına ihtiyaç duyarsa işler karışık

        YanıtlaSil
      143. Server sorunu çözüldü.Program sorunsuz açılmaktadır.

        Ben yinede detaylı bilgiyi Fredyy den alacağım ama benim düşüncem server saldırıya uğradığı yönünde.

        YanıtlaSil
      144. evet çözülmüş çok şükür...

        YanıtlaSil
      145. Bu sorun ilk defa oluştuğunu ve sorununda 6 ila 8 saat içinde çözüldüğünü belirtmek isterim.
        Sorun yok anlıyacağınız.
        Satışlar devam etmekte...

        YanıtlaSil
      146. merhabalar ben bu programı satın alacağım ama galiba paypal kabul etmiyor.ben size 30$ yollasam siz alırmısınız bana...

        YanıtlaSil
      147. Tolga aslında bu konuda bilgi verdim.Bu sayfada mevcut.
        Sizin yerinize ben alabilirim.
        Mail adresimi ekleyin görüşelim.
        eness-ylmz@hotmail.com

        YanıtlaSil
      148. ödemem hala yapılmadı. Neden?

        YanıtlaSil
      149. ödemem yapıldı teşekkürler...

        YanıtlaSil
      150. bende cok sasirdim

        cok mukemmel bir program

        sitemin alexasina bakin : www.izlet.me
        tesekkurler

        YanıtlaSil
      151. paypal ile almak için freddy e mail attım bakalım ne cevap gelecek

        YanıtlaSil
      152. Paypal ile alamazsınız. Almak isteyenler msn adresimden ekleyip alabilirler.
        eness-ylmz@hotmail.com

        Hala bana karşı güven kaygısı içindeyseniz lütfen hiç eklemeyin.

        Şimdiye kadar 60 dan fazla satış sorunsuz yapılmıştır. R10 konum zaten sürekli aktiftir.

        YanıtlaSil
      153. hocam ürününüzü aldım acaba ne zaman programı ne zaman yollayabilirsiniz bu arada msn adresinizi ekledim

        YanıtlaSil
      154. Sanırım Sanalpazar üzerinden aldınız. Onay için sanal kargo gönderildi.Bu maili onayladıktan sonra belirttiğiniz adrese program gönderilecektir.

        YanıtlaSil
      155. merhaba, ben programı 1-2 ay önce almıştım ama kullanmayı bilmedigimden hiç bulaşmamıştım şimdi başlayasım geldi multi posterle bi yere kadar çünkü ,d.
        Baktımda full öğreticek hiç bi video döküman flan yok, zaten progrm baya kapsamlı olmuş gittikce ayrıntı ve fiyat arttırıyorlar galiba
        Acaba şuanki halini ögreticek bir döküman veya video falan varsa link verebilir misiniz.

        YanıtlaSil
      156. Şuanda bu sayfada birsürü video var.Ve ben yakında yeni videolarda ekleyeceğim.

        Programı sitesinden paypal ile almanız için paypalınız onaylı olmalı ve diğer bir konuda şu.
        Paypal ile alırken ödeyeceğiniz tutar daha fazla olmakta.
        Ben Fredyy den özel olarak alıyorum.Bu sebeple bu fiyat normal ayarında oluyor.

        Programı Havale,Taksitle, ve Paypal ile almak için bana ulaşın.

        eness-ylmz@hotmail.com

        YanıtlaSil
      157. admin onlinemisin msn ekledim.

        YanıtlaSil
      158. Evet tatildeydim ve döndüm.Artık satışlar hızla devam ediyor.

        YanıtlaSil
      159. 2 senedir upload işi ile uğraşiyorum hem multi poster kulandım en iyisi o diyordum ama thema posteri görüncce çoook sıradan kaldı multi poster...
        enes arkadaş saolsun parayı gönderdim 2 dk sürmedi programın gelmesi :D

        upload işi ile uğraşanlara kesinlikle tafsiye ederim gönül rahatlığıla alsınlar ve kulansınlar..

        YanıtlaSil
      160. sizin msni ekledim ama sabantan beri sizi bekliyprum

        YanıtlaSil
      161. Sabahtan kaça kadar beklediğinize bağlı. Şuanda online durumdayım.Dün evet bir müddet online olamadım.

        YanıtlaSil
      162. Merhaba acaba sitelerin prefix idlerini nasıl bulabilirim?

        YanıtlaSil
      163. Admin oralarda mısın ?

        YanıtlaSil
      164. themaposterde yerleşik various(L-K) gibi önceden gömülü forumlar var. Konu ID leri manuel mi gireceğiz.çoğu forumlara önceden üyeyim login oluyor.forum ID lerini themaposterdeki bölümler kısmından eşleştirip ID nolarını yazmaya çalışyorum bu mümkünmü. yeni forum girip ayrlarını yapmak anlaşılır bişey fakat çok zaman alır.bundan dolayı zaten ekli forumlara ıd eklemek kolay olur. selamlar ..

        YanıtlaSil
      165. Söylemek istemiyordum fakat çok fazla mail ve mesaj aldım. Arkadaşlar bir yakınımda ameliyatlık bir durum oldu. O sebeple birkaç gündür online olamıyorum. Kusura bakmayın.Yakında satışlar tüm hızıyla devam edecek. Yakında derken 1-2 gün içinde....

        Anlayışınız için teşekkürler;

        YanıtlaSil
      166. prefix ayarını nerden nasıl yapıyoruz bunu anlatan video falan varmı.

        YanıtlaSil
      167. Prefix i henüz anlatmadım. Ama yakında boş bir zamanımda anlatacağım.

        YanıtlaSil
      168. dle sitelerde konu açmuyor diyen arkadaşlar araştırmadan ileri geri konuşmaya ne kadar meraklısınız :)
        http://poster.freddy.lt/faq.php
        How to add news to DLE blog? kısmında gayet güzel açıklanmış ingilizce bilmeye ile gerek yok...
        aslında forum eklemekle arasında bir fark yok sadece id bulma kısmı ve dle ve wp bloglarda olan ayırac kısmı farklı...
        konuyu ayırmak istediğiniz yere 10 tane =(eşittir) işareti koyuyorsunuz (==========)
        zaten ordada anlatmış...

        YanıtlaSil
      169. Haklısın.
        Bazıları konuşmak için konuştuğu için insanların kafası karışıyor..

        YanıtlaSil
      170. aynen öyle kardeş ve arkadaşlar enes kardeş elinden geldiğince yardımcı oluyor.

        YanıtlaSil
      171. Teşekkürler Murat değerli yorumların için .

        YanıtlaSil
      172. Hani bazı forumların id numaraları yazmadığı için arama motorunda "kaynağı gösterden" buluyoruz ya numarayı.

        Peki aynı forumda, konu içersinde mesaj yazmak için yazmamız gereken id numarasına nasıl ulaşırız.

        Çok acil ihtiyacım var arkadaşlar.

        YanıtlaSil
      173. Bu yorum yazar tarafından silindi.

        YanıtlaSil
      174. Yöntem şöyle:
        - Konuyu açacağın kategoriye giriyorsun.
        - "Yeni konu" yazan yere tıklıyorsun.
        - Karşımıza mesajı yazacağımız sayfa gelecek. Burada ekrana sağ tıklayıp
        "Kaynağı görüntüle" diyoruz.
        - ctrl+f ye basıp kodların arasından "board" kelimesini arıyoruz.
        (tırnaklar yok)
        - javascript kodların arasında ID değeri çıkıyor.

        YanıtlaSil
      175. Anlamadın sen hocam.
        Konu açmak için değil, bir konuya otomatik mesaj göndermek için gereken ID numarasına nasıl ulaşıyoruz.

        Sen yeni konu açmak için olanı söylemişsin.
        Bana otomatik mesaj atabileceğim numara lazım.
        ID numarasını gizleyen sitelerin yeni mesaj yazma panelinin ID numarasına nasıl ulaşırız?

        YanıtlaSil
      176. SAYIN ADMİN,

        Artık neredeyse bütün forumlar yeni konu açacağın zaman "ön ek" kısmını doldurmanı istiyor.
        Programda ön ek otomatik seçilmiyor. Bu yüzden tek tek düzeltmek zorunda kalıyoruz.

        Buna ne zaman bir çare bulacaksınız, Haftalar önce sormuştum bunu size, bir gelişme yokmu?

        YanıtlaSil
      177. R10 net davetiyesi olan yollayabilir mi? rica ile...

        YanıtlaSil
      178. Kusura bakmayın ama R10 davetiyesi şu sıralar çölde bir su gibi adeta. Arayan çok davet eden yok ve bende de ne yazık ki davetiye yok.

        YanıtlaSil
      179. enes bey program müthiş güzel ve kullanışlı ayrıca satış esnasındaki mükemmelikte cabası ben programı her açtığımda id istiyor ve konuları ekleyip programı kapattığımda girdiğim tüm site bilgileri v.s siliniyor bunu nasıl çözerim saygılar

        YanıtlaSil
      180. Program ID falan istemez. Yaptığınız düzenlemelerde silinmez. Programı ilk önce HELP LANGUE den Türkçe yapın.

        Yaptığınız düzenlemeleri BÖLÜMLER kısmında göreceksiniz. İlk önce buradaki videoları sakin bir şekilde acele etmeden izleyin. İlk kategori nasıl oluşturulur onu öğrenin bir video var bunun için.

        YanıtlaSil
      181. enes bey programa eklemeleri yaptım konularıda açtım yanlız programı kapatıp açtığımda all othere kayıt ettiklerim gidiyor ve id istiyor buyur kanıtı yalan söylüyor muamelesi yapmanızda hiç hoş değil

        http://www.loadtr.com/746245-thema.htm

        YanıtlaSil
      182. program burning board desteklemiyor sanırım doğrumuyum zira upload yapmak istediğim sitenin altında Forum Yazılımı: Burning Board® 3.1.4, WoltLab® GmbH tarafından geliştirilmiştir. yazıyor.

        YanıtlaSil
      183. İlk kez böyle bir şey duyuyorum. ID bir kere girersiniz bir daha da girmenize gerek kalmaz. Siz programı size yollanan mailden tekrar indirin. Lisans kodunuzu girin.Sorun olmamalı.

        Ayrıca ben size yalan söylüyorsunuz diye bir ithamda bulunmadım bunu nerden çıkardığınızı da anlamadım. Sadece böyle olmaması gerektiğini söylüyorum.

        Bu sayfa da programın desteklediği forum tiplerini açıklayıcı bir resim var.

        YanıtlaSil
      184. enes bey yeni alan yada alacaklara uyarı olsun program dosyasını rardan çıkartmadan çalıştırısak her defasında id istiyor ayrıca programda müthiş bir özellik varki deli bişey her forumun charsetini yok yazılımı smf mi falanla uğraşmak yerine türkçeye çevirildiğinde forums bölümünden ekleme yaparken araştıra tıklamak o sitenin yazılımını ve charsetini veriyor ayrıca bu program öyle böyle değil ben size 24 saat dua etsem azdır dehşet bir program almak isteyipta hala düşünen varsa 1 dakika bile beklemesinler enes beyin verdiği fiyatın çok çok üstünde bir fiyatı hakediyor mükemmel birşey saygılar.

        YanıtlaSil
      185. Yorumunuz için teşekkürler..
        Hayırlı olsun diyelim...

        YanıtlaSil
      186. Programı aldım. Sorunsuz halloldu. Teşekkürler enes. Sıra forum eklemeye geldi.

        YanıtlaSil
      187. Bende yorum bırakma nezaketi gösterdiğiniz için teşekkür ederim....

        YanıtlaSil
      188. proğramı dün aldım acemi olmama rağmen hemen forum ekledim saniyesinde açtı konuları
        gerçekten inanılmaz bi program
        deneyin görün

        YanıtlaSil
      189. Bu yorum yazar tarafından silindi.

        YanıtlaSil
      190. ak47 ikinci yorumunla sanki zorla yorum yaptırdığımı zannedecekler.... :)

        Yorumların için teşekkürler...

        Keşke herkes sizin gibi geri dönüş yapma nezaketi gösterse... :)

        Sağolun...

        YanıtlaSil
      191. benim bir sorunum var abi açtığım konuların linleri tıklanmıyor

        YanıtlaSil
      192. Durum kısmında açılan konuların sayfasına gitmek için forum ismine tıklanır. Eğer tıklanması halinde o siteye gidemiyorsanız sorun olabilir. Bu sorun bazı sitelerde karşımıza çıkabilir...
        Bu o kadar can sıkıcı bir durum olmasa gerek...
        Güncellemelerle bu tip ufak sıkıntılara çözüm gelecektir..

        YanıtlaSil
      193. iyi akşamlar bazı forumlarda captcha sorunu var
        ama ben biara duymuştum bu son güncellemelerle
        captcha sorununun ortadan kalktığını
        ya yanlış duymuşum yada benim theme poster güncel
        degil
        bide proğramı satın alıp indirdiğimde
        son güncellemeler yüklümüdür güncel midir
        güncel değilse ne yapmam gerekir

        YanıtlaSil
      194. captcha sorunu derken hangi sorundan bahsediyorsunuz.
        captcha sorulduuğunda programda gelen ekrana kodları girersiniz hepsi bu..

        Program yeni versiyon çıktığında açılışta uyarı verir..

        YanıtlaSil
      195. kusura bak mayın bende otomatik olarak captcha yı programı gindigini sanıyordum

        yeni bir soruda yenibir cevapta görüşmek üzere

        YanıtlaSil
      196. İndirdiğiniz ilk program tabiki günceldir.Hatta her indirdiğinizde en günceli indirirsiniz..
        Güncelleme geldiğinde program açılışta uyarı veriyor.
        Güncelleme nasıl yapıldığını video ile anlattım inceleyebilirsiniz.

        YanıtlaSil
      197. Posterı dün aldım ilk yarım saat çok karışık geldi fakat biraz kullanmaya başlayınca alışıyorsunuz hiç zor değil kullanımı Ben adult içerik paylaşmak için aldım içerisinde gelen adultforumlardan 40 tanesini seçip üye oldum bunu 100 e tamamlamayı hedefliyorum alacaklara tavsiyem çok fazla para değil günde 5 dolar getirisi olsa 6 günde parasını çıkartır tabiki bu paylaştığınız içeriğede bağlı ama tecrübyle sabit...

        YanıtlaSil

      Yorumlarınızı bekliyoruz.Sorularınız en yakın zaman da cevaplanacaktır.
      Lütfen yorum yazmadan önce Yorumlama biçimi: bölümünden Adı/Url kısmına Adınızı yazın.