Yazar Unknown | 17 yorum yapıldı

ThemaPoster Sık Sorulan Sorular




Bana yüzlerce soru geldi ve çoğuda aynı tip sorular oldu. Bu nedenle de sık sorulan sorular adında oluşturduğum bu başlıkta sorular yanıtlanacak. Sürekli bu sayfa güncel tutacağım. Sorular geldikçe tabiki..

Sırayla aklıma geldikçe yazayım...

1. Themaposter kaç foruma konu açar?

CEVAP: İstediğiniz kadar foruma aynı anda açabilir.

2. Bilgisayarıma format attım ve ThemaPoster da yaptığım değişiklikler(yani eklediğim forumlar vs..) silinecek mi?

CEVAP: Tabiki hayır. Bir cd , flash disk veya bir upload sitesine themaposter programını komple veya sadece user klasörünü kopyaladığınız taktirde formattan sonra programınıza kaldığınız şekilde kullanmaya devam edersiniz.


3. ThemaPoster güncellemeleri ücretli mi?

CEVAP: Themaposter için yanlızca bir kere ödeme yaparsınız.Sonrasında tüm güncellemeler ücretsizdir.

4. Themaposter ödeme yolları nedir?

CEVAP: Sanalpazar ile 12 ay taksit;  Havale; Paypal ödeme yollarından biriyle ödeme yapıp programı alabilirsiniz.

5. Themaposter Türkçe dil mevcut mu?

CEVAP: Evet Türkçe dil mevcut. Hatta daha bir çok dil desteği de var...

6. Themaposter Linux ve Mac de çalışır mı?

CEVAP: Evet çalışır.

7.Themaposter için Template satılıyor bu nedir?

CEVAP: Template dediğimiz şey programda yapılan düzenlemeler (forum ekleme, ID ekleme gibi..) bir başkası tarafından girilmiştir. Bu girilen bilgileri kendi programınıza da aktarmak için Template almalısınız. 

8. Themaposter Template Faydası nedir?

CEVAP:  1-2 sn de programınıza yüzlerce forum kayıt edebilirsiniz.Yani zamandan kazanc. Ben halihazırda 620 forum kayıtlı film dizi program kategoriler ekli olan template satışı yapmaktayım. İsterseniz bana iletişim kısmından ulaşabilirsiniz. Fiyat çok uygun...


9. Captch sorununu çözüyor mu?

CEVAP: Evet. İsterseniz elle captch girebilirsiniz. İsterseniz de otomatik girmesini sağlarsınız. Otomatik girmesini isterseniz yapacaklarınız burada anlattım.

10. Themaposter sadece Forumlara mı konu açar?

CEVAP: Tabiki hayır. Wordpress, DLE  Blogger bloglarına da konu açabilirsiniz. Yeni güncellemelerde bu sayı artacaktır.

11. Themaposter ne için kullanabilirim ?


CEVAP: Upload yapanlar upload linklerini paylaşmak için forumlarda konu açmak için kullanırlar..
SEO için de kendi sitenizdeki makaleleri forumlarda kaynak göstererek açabilirsiniz.


17 yorum:

  1. Diyelimki ben programı aldım 200 forum sitesi var elimde..filmleri attım...2 gün sonra forumların konularımı kaldırmayacağını nerden biliyorsunuz?

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten en ilginç soru bu oldu. Bu program siz normal elle nasıl konu açıyorsanız o mantıkta forumlara giriş yapıp konu açar. Siz elle açtığınız konular forum kurallarına uymayıpda silinirse bu programın sucu değil.

    Siz belkide şunu sormak istediniz yanlış sordunuz..

    Bu programla konu açtığımızda forum yöneticileri program kullandığımı anlarlar mı.?

    Kesinlikle hayır... Dediğim gibi temiz bir şekilde konularınız açılır. Hemde saniyeler içinde...

    Kaybettiğiniz zamanı bu programla geri alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. peki ben güncel film paylaşıyorum hep aynı konuya repl cevap olarak yeni filmler eklemek istiyorum böylece tek konu altında tüm paylaşımları yapmış olacagım sürekli forumların üst sayfalarında yer alacağım
    yani sorum şu bu programının açtıgımız konulara repl özelliği varmı ????????

    YanıtlaSil
  4. Tabiki var. Sitemi incelerseniz genis bilgi verdim.

    Daha bircok ozellik de mevcuttur..

    YanıtlaSil
  5. sopa yasasından sonra çogu upload sitesi kazanç programını kapattı eskiden olsa tüm siteler ödeme yapıyordu
    hotfile wupload fileserve uploadstation gibi çogu site göçtü
    ul.to da verdiği parayı 3 de 1 ine indirdi
    bu dönemde sizce bizim için akıllı bir yatırım olabilirmi???

    YanıtlaSil
  6. Ben sitelerin kazanc programlarını kapatmasını sadece SOPA yasasına bağlamıyorum. Bundan önce wupload kazanc programını kapattı. O zamanlar sopa vs. yoktu. Bence kazanc programını kapatanlar br bahane arıyorlardı. Zaten sitelerini dünyaya tanıttılar. Büyük miktarlar da da para kaldırdılar. Kazanc programı onlar için bir noktada zarara gidiyordu.

    Yakında yenileri açılacağına emininm.

    YanıtlaSil
  7. nasıl bloglara konu açılıyor , help me please :)

    YanıtlaSil
  8. themaposter daha önce açtığımız konulara ekleme yapabiliyormuyuz?
    örnek açtığımız dizi konusuna yeni düzenle yaparak yeni bölüm linklerini eklemek gibi. varsa yolu. link atarmısınız?

    YanıtlaSil
  9. Ne yazıkki hayır.

    Bahsettiğiniz durum konuları editlemek.

    Boyle bir özellik yok.

    YanıtlaSil
  10. merhabalar: benim bir çok sorum olacak öncelikle aklıma ilk gelenleri yazıyorum..
    1-forum yada blog sitelerini videolarınızda elle giriyor sonra kullanıcı adınızla giriş yapıp birkaç ayar yaptıktan sonra kayıt ediyorsunuz.örneğin elimizde 1500 adet wordpress ile hazırlanmış blog sitesi adresleri mevcut bunlarun hepsi için kullancı adı olması lazım.otomatik forum,blog,wordpress..vs. ekleme imkanımı mevut mudur.
    2-Google URL-ÇEK programını kullanarak .text olarak kaydettiğim siteleri eklemek istediğimde ekleyebiliyormuyum?(kullanıcı adı ve şifresi olmadan)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuyla alakalı olmadığı için mesajınız silinmiştir.
      Gerçekten inandığınız proje ve işlerde bizimle iletişim formunu doldurarak iletişime geçebilirsiniz. Elimizden gelen destek ve yardımı yapmaya hazırız.

      Sil
  12. posterle ilgili bir soru soracaktım gali ba yeri burası umarım cevaplarsınız demin başka bir yerde de sordum ama orası yeri değildi galiba

    soldaki ekle bölümünden şablonlara forum eklediğimde konu açı seçiyorum altta bölüm var oradan bölümü seçiyorum ama üstündeki başlık önceden bölümle aynı oluyordu hemen değişiyordu şimdi o başlık değişmiyor el ile yazmam gerekli bunun otomatik değişmesi için ne yapmam gerekli acaba

    YanıtlaSil
  13. programı aldım vbulletinlere sorunsuz atıyor rapor bölümünde mybb forumların raporunu alamıyorum ?

    YanıtlaSil
  14. slm enes bey bazı siteleri ekledik ama konu açma bölümünün üstünde ek var mesala multi turbobit letitbit gibi bu sitelere konu açamıyorum bu konu ile ilgili bir diveo paylaşırmısım divxm sitesi mesala

    YanıtlaSil
  15. Projeksiyon Lambası, Projeksiyon Lambaları, Projeksiyon Tamiri, Lamba Değişimi

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyoruz.Sorularınız en yakın zaman da cevaplanacaktır.
Lütfen yorum yazmadan önce Yorumlama biçimi: bölümünden Adı/Url kısmına Adınızı yazın.