Yazar Unknown | 19 yorum yapıldı

İletişim

19 yorum:

  1. En kısa zamanda size geri dönülecektir.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Ben scamptc blogunun sahibiyim. Söz verdiğimiz gibi ref linkinizle beraber pisbux sitesini tavsiye edeceğiz.

    Sizden tek ricamız eğer bu site scam olursa, ödeme yapmayı keserse bize haber vermeniz, bu sayede bizde ziyaretçilerimizi gelişmelerden haberdar etmiş oluruz.

    Eğer üzerinde reklam olmayan güncel ödeme dekontu sunarsanız onuda blogumuzda yayınlarız ve bu sayede daha çok alt üye bulabilirsiniz.

    esaskazanc.blogspot.com çok faydalı bilgiler içeren bir blog olmuş, çalışmalarınızın devamını dilerim, bol kazançlar Enes Bey.

    Saygılarımızla;

    scamptc araştırma ekibi yazarları

    YanıtlaSil
  3. Yorumlarınız için teşekkürler.Reklamsız bir dekontu size verebilirim.Site ödemeyi kestiğinde sizide bilgilendirim.
    Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. hotfile refinizden üye oldum kullanıcı adım mp4upload-tr ,bekliyorum,kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. referansnzla üye oldum. fakat formu açamıyorum.

    Form over quota

    This form has exceeded its allocated quota. yazıyor. bu programdan faydalanmak istiyorum ve size linklermi göndermek istiyorum birkaç saattir sitenizdeyim çok faydalı şeyler öğrendm. çok güzel bir site olmuş. bu arada hotfileye üye oldğum msn adresiyle buraya abone olduğum msn adresi farklı. bu msn adresimden daha önce bir hotfile hesabım vardı ama şifresini unuttum geride alınmıyor bildiğinz üzere. o yüzden bnde sevglimn msn adresine aldım. onuda şuan burda yorum olarak paylaşmak istemiyorum. nasıl dolduracam bu formu ve nasıl yükleyeceğim bu programı? yardımlarnzı bekliyorum. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. enes bey yardımınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Formda bir hata oluşmuştur.Hata kısa süre sonra giderilecektir.Formu gönderemeyenler mutlaka göndersinler.Ödemeleriniz bu formdaki bilgiler ışığında yapılacaktır.

    Teşekküler;

    YanıtlaSil
  8. enes bey benim şuan için birşey yapmam gerekiyormu? yani kaydımı yaptınz değilmi? form falan doldurmama gerek yok şuan

    YanıtlaSil
  9. Formu doldurduysanız hiçbir işlem yapmanıza gerek yoktur.Artık upload yapmaya başlayabilirsiniz.
    burak bey arsivmerkezi.blogspot.com sitemize yazarlık davetiniz gönderilmiştir.

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim enes bey en kısa zamanda upload yapmaya ve yazı yazmaya başlayacağım

    YanıtlaSil
  11. turbodan üye oldum.... feo@metin2hile.de


    linkleri bekliyorumm

    YanıtlaSil
  12. referansinizi kullanarak pisbuxdan üye oldum fakat form acilmiyor buraya yaziyorum
    id:luxar email:volkan_erentoz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. forum açılmıyo ismim buka64 email uralsem@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. buka64 İletişim sekmesindeki form çalışıyor neyse.
    Pisbux hakkında kısa bir bilgi vereyim. İlk başta reklam bölümünde en üstte 1 reklam var.Ona tıklamadan diğer reklamlar açılmaz.

    YanıtlaSil
  15. iletişim alanını kapatmışınız. turbobit ve hotfiledan refinizden üye oldum videonun ve programın linklerini mstf_charming@hotmail.com a yada aff_ettmez@hotmail.com a gönderiniz.

    YanıtlaSil
  16. enes bey merhaba. turbobit'ten refinizden üyelik açtım fakat sitenizdeki form linkine yani http://esaskazanc.blogspot.com/2010/08/iletisim.html
    tıkladığımda form bulunamadı diyor. ne yapmalıyım cevabınızı bekliyorum...

    YanıtlaSil
  17. İletişim bölümündeki form aktif durumdadır.

    YanıtlaSil
  18. İletişim sekmesindeki sayfada form aktifdir.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı bekliyoruz.Sorularınız en yakın zaman da cevaplanacaktır.
Lütfen yorum yazmadan önce Yorumlama biçimi: bölümünden Adı/Url kısmına Adınızı yazın.